Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Τι σε κάνει ευτυχισμένο/η;

  Σήμερα σκεφτόμουν ότι έχω μεγάλο διάστημα να γράψω εδώ. Εδώ και λίγο καιρό είμαι σε μια καινούργια δουλειά και το σπίτι δεν με βλέπει ιδιαίτερα αλλά ούτε και ο κόσμος γενικότερα.
  Περιμένοντας το λεωφορείο σκεφτόμουν τα πράγματα που μου δίνουν χαρά κάθε μέρα. Βιβλία, μουσική, να βρίσκω όμορφες εικόνες γύρω μου είτε είναι ο ουρανός, είτε ο ήλιος είτε μια γωνιά στο πάρκο. 
 Αφού παίρνω τα απαραίτητα εφόδια είμαι έτοιμη να μπω στην παράλληλη πραγματικότητα της 11ωρης ιδρυματοποίησης με ότι συνεπάγεται αυτό. 
 Πάντα προσπαθώ όμως να ᾽χω μια εικόνα από το βιβλίο που διαβάζω στο μυαλό μου ή κάποιον ήρωα ή κάποιον στίχο από ένα τραγούδι. 
  Τα δικά μου αγαπημένα για αυτήν την περίοδο είναι η φράση από το βιβλίο του Στίβεν Κινγκ Ότι βρεις, δικό σου: Μαλακίες είναι δεν μετράνε. 
  Οι στίχοι από το τραγούδι του Marvin Gaye Love Party :
Oh, you 've got to understand, darling, the world is not for long baby
There's only time for singing and praying
And having a love party
 Και για το τέλος άφησα μια μικρή γωνιά στο πάρκο από το οποίο περνάω για να πάω στην στάση του λεωφορείου.



Τι σου δίνει χαρά λοιπόν; Τι σε κάνει να χαμογελάς; 

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου