Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Μια κούκλα μα τι κούκλα!

  Η επιθυμία να φτιάξω μια κούκλα με βασανίζει εδώ και πολύ καιρό μην σου πω χρόνια.Κάνοντας μια βόλτα στο ιντερνετ είδα πολλά πατρόν,τύπους όλες τους τόσο όμορφες τα ρούχα, τα μαλλιά, η ἐκφραση του προσώπου.
 Από μικρή ήθελα διακαώς μια κούκλα αλλά ποτέ δεν εἰχα μια όπως την φανταζόμουν κάτι δεν μου άρεσε για αυτό και ποτέ δεν έπαιζα με κούκλες. Εκτός από μια περίοδο μόνο που θυμάμαι που μια από τις αδερφές του μπαμπά μου μου είχε κάνει δώρο μια μαζί με ένα σετ έπιπλα. Επειδή βαριόμουν να την βλέπω συνέχεια με τα ίδια ρούχα είχα κολλήσει και της είχα φτιάξει διάφορα ρουχαλάκια τι κρίμα που δεν τα κράτησα μου άρεσαν πολύ. Μάζευε η γιαγιά μου διάφορα ρετάλια για να φτιάξει τις ποδιές και τις πετσέτες κουζίνας της χρονιάς και ότι έμενε το έπαιρνα και το έφτιαχνα ντε πιες για την κούκλα!
  Τον Οκτώβρη που μας πέρασε τις είδα πάλι στο Κουμπί  όμορφες είχαν βάλει όλες τα καλά τους γιατί οι μαθήτριες του τμήματος πάνινης κούκλας τις ετοίμαζαν για την έκθεση που θα γινόταν και πάλι εντυπωσιάστηκα από τις λεπτομέρειες,τα υφάσματα και την φαντασία των κοριτσιών που τις έφτιαξαν και πάλι σκεφτόμουν πως θέλω κι εγώ την δικιά μου. Έχουμε και φωτογραφίες τι νομίζατε έτσι θα σας άφηνα.








 Και έρχεται ο Φεβρουάριος και βγαίνει το καινούργιο πρόγραμμα του Κουμπιού και βλέπω Doll express. Δεν το σκέφτηκα καν δήλωσα συμμετοχή και περίμενα με αγωνία να έρθει η μέρα. Η Ανθή μας εξήγησε βήμα-βήμα την διαδικασία και μας βοήθησε όπου ήταν απαραίτητο. Ότι και να σας περιγράψω είναι λίγο. Χἀρηκα τόσο πολύ με την όλη διαδικασία με το να φτιάξω το πατρόν,να ράψω το σώμα,να βάλω το γέμισμα,να ράψω τα πόδια και τα χέρια,να σχεδιάσω και να κόψω τα ρούχα της,να φτιάξω τα μαλλιά της και τέλος το πρὀσωπό της. 
 Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που μόλις έμαθα ότι υπάρχει θέση για την μπαλαρίνα (μεγάλο πρὀτζεκτ) που ξεκινάει αυτήν την Πέμπτη στο Κουμπί δήλωσα συμμετοχή και αυτή την στιγμή που σας γράφω απλά καίγομαι στο ιντερνετ με το να ζαχαρώνω υφάσματα,κουμπάκια,κορδέλες και και και δεν συμμαζεύεται.

 Αυτές είναι κάποιες από τις κούκλες που δημιούργησαν τα κορίτσια:


 Και αυτή είναι η δική μου που πολύ την αγαπώ:




 Αν θέλετε να κάνετε μια δοκιμή πριν καταπιαστείτε με ένα μεγαλύτερο πρότζεκτ όπως η Tilda αυτές οι γλυκύτατες κούκλες είναι ιδανικές για να ξεκινήσετε.



4 σχόλια:

  1. Κούκλα έγινε! Και νομίζω σου μοιάζει λίγο κάπως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Eleanna λες μου μοιάζει ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως για να ξεκινήσει κάποιος είναι ότι πρέπει αυτό το project!!! Η δική σου κουκλίτσα έγινε απίθανη, καλή συνέχεια σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι Kiki είναι το ιδανικό!!Σε ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή