Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

Τα παλιά μου σανδάλια από το Μοναστηράκι 20 χρόνια μετά

    Η 5η αποστολή του Καλοκαιρινού μαραθώνιου δημιουργικότητας αυτήν την εβδομάδα έρχεται από την Provato me Kaskol . Μεταμορφώστε τα παλιά σας σανδάλια/σαγιονάρες. Αν δεν υπήρχαν τα σανδάλια και οι σαγιονάρες, δεν ξέρω τι θα έκανα στην ζωή μου. Πέρασα από διάφορα στάδια, ξεκινώντας από τα κλασσικά δερμάτινα σανδάλια, που βρίσκεις στο Μοναστηράκι. Τα είχα σε όλα τα σχέδια, αλλά και χρώματα. Συνέχισα με τα πέδιλα του τουρίστα, γιατί έτσι μου άρεσε και κατέληξα στην πιο άνετη εκδοχή, των Birkenstock τα οποία φοράω αρκετά χρόνια, και δεν τα αλλάζω με τίποτα.
  Πλέoν όμως δεν μου αρέσουν ούτε τα δερμάτινα σανδάλια,με τον πάτο φλούδα (απορώ πως περπατούσα με αυτά τότε) ούτε όμως υπάρχει και περίπτωση, να κάνω makeover στα Birkenstock. Οπότε τιμής ένεκεν, σε εκείνα τα σανδάλια, βρήκα ένα ζευγάρι που είχα κρατήσει και έκανα μια μικρή αλλαγή.


πριν-και-μετά-σανδάλια


Υλικά:

  • Χρώμα ακρυλικό άσπρο( ή αν βρείτε χρώμα για δέρμα)
  • μπατονέτες
  • γάντια 
  • στένσιλ
  • σταμπαδόρος
  • πιατάκι μιας χρήσης για χρώμα

υλικά


  Αρχικά με τις μπατονέτες, έκανα πουά το φαρδύτερο κομμάτι, δέρματος. Αλλά κάτι δεν μου άρεσε, μου φαινόταν πολύ απλό. Οπότε έκανα και ένα στένσιλ στον πάτο και έτοιμα τα σανδάλια.


πουά-στάμπα



στένσιλ


πουά-στάμπα-στένσιλ


Ελπίζω να σας άρεσε. Τα λέμε την επόμενη εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου